Patienttilfredshed
Hos Kiropraktisk Klinik Slagelse arbejder vi løbende med at højne patienternes oplevelse af kvalitet og sikre høj patienttilfredshed på klinikken
Sådan arbejder vi med patienttilfredshed
Arbejdet med patienttilfredshed består blandt andet af spørgeskemaundersøgelser og evalueringer.
Evalueringerne, der er et redskab til udvikling og forbedring, har særligt fokus på patienternes oplevelse af kvalitet.
Ris og ros
Din mening er altid vigtig for os. Vi sætter derfor stor pris på tilbagemeldinger og vil gerne opfordre dig til at fortælle om din oplevelse hos Kiropraktisk Klinik Slagelse, hvis du har lyst – gode såvel som dårlige. Dette kan gøres på vores mail klinik@dinkir.dk eller anonymt i vores brevsprække.
Opfølgning
For løbende at forbedre klinikkens ydelser og sikre høj patienttilfredshed, følges der op på tilbagemeldinger på klinikkens møder.
Klageinstanser
Skulle du føle dig fejlbehandlet eller have anden klage over et behandlingsforløb hos en autoriseret sundhedsperson, kan du læse om klageinstanserne Patienterstatningen og Styrelsen for Patientklager på deres respektive hjemmesider.
Utilsigtet hændelse
Har du været i kontakt med sundhedsvæsenet som patient eller pårørende, og har du oplevet problemer eller fejl? Så har du mulighed for at rapportere det som en utilsigtet hændelse.